سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اسپلیت در تهران/سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در تهران/ تعمیر کولر گازی در تهران و خدمات پس از فروش تمامی برندهای کولر گازی / 09197164216

سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اسپلیت در تهران/سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در تهران/ تعمیر کولر گازی در تهران و خدمات پس از فروش تمامی برندهای کولر گازی / 09197164216

سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اسپلیت در تهران/سرویس کولر گازی در تهران

گروه صنعتی برودتی آریا تهویه با داشتن بیش از ربع قرن سابقه و رزومه ی تعمیر و اجرای انواع پروژه های اسپلیت ، چیلر ، داکت اسپلیت و سرد خانه در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن تکنسین‌ها و تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای و دوره دیده کلیه خدمات مربوط به نصب، عیب‌یابی، سرویس و تعمیرات انواع سیستم های برودتی نظیر کولرگازی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. در ادامه به برخی از توانمندی‌ها و دامنه خدمات مجموعه اشاره می‌شود.

خدمات شرکت آریا تهویه

نصب ، عیب‌یابی ، سرویس ، شارژگاز و تعمیرات تخصصی انواع اسپلیت ، داکت اسپلیت و سرد خانه و چیلر خانگی، صنعتی، فروشگاهی در برند و مدل‌های مختلف
نصب، عیب‌یابی ، شارژ گاز، جابه‌جایی و سرویس انواع اسپیلت و کولرگازی‌های پنجره‌ای، ایستاده، پرتابل در برند و مدل‌های مختلف
خدماتی که توسط گروه آریا تهویه ارائه می‌گردد دارای ضمانت می‌باشد. همچنین خدمات صنعتی به مشترکین گروه آریا تهویه به صورت شبانه روزی نیز ارائه میگردد.

داشتن اطلاعات و به روز بودن نیروهای شرکت آریا تهویه به فناوری های به روز و جدید دنیا و همچنین توانایی فنی این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی و داکت اسپلیت و... ، باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام شود و در نتیجه هزینه ها کاهش یابد.

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216
خط ویژه : 91302615-021

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

نصب کولر گازی جنرال در شهریار

تعمیر کولر گازی در شهریار

نصب کولر گازی در شهریار

سرویس کولر گازی در شهریار

سرویس کولر گازی در اسلامشهر

تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

نصب کولر گازی در اسلامشهر

تعمیر کولر گازی جنرال در شهریار

تعمیر کولر گازی جنرال در شهرک غرب

تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر

نصب کولر گازی ال جی در شهریار

نمایندگی داکت اسپلیت گودمن

تعمیرکار کولر گازی در اسلامشهر

نصب کولر گازی در اندیشه

تعمیر چیلر

نمایندگی کولر گازی جنرال در شهریار

سرویس کولر گازی جنرال در شهریار

تعمیرکار کولر گازی در شهریار

تعمیر کولر گازی در مرزداران

نمایندگی کولر گازی ال جی در شهریار

سرویس کولر گازی در شهرک غرب

نمایندگی کولر گازی در قلعه حسن خان

سرویس کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

نمایندگی داکت اسپلیت گودمن غرب تهران

نمایندگی داکت اسپلیت گودمن صادقیه

نمایندگی داکت اسپلیت گودمن شهرک غرب

نمایندگی داکت اسپلیت ریم غرب تهران

نمایندگی داکت اسپلیت ریم صادقیه

نمایندگی داکت اسپلیت ریم شهرک غرب

پربیننده ترین مطالب

نمایندگی تعمیر گولرگازی ایوولی در شهریار

گروه مهندسی آریا تهویه آریا تهویه | دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ

نمایندگی کولر گازی ایوولی در شهریار

 خدمات پس از فروش کولر گازی ایوولی

 

 جهت سرویس و تعمیرات کولر گازی در شهریار به ما اعتماد کنید.

 

شرکت آریا تهویه اماده است تا خدمات پس از فروش کولر گازی ایوولی در شهریار و حومه را در اسرع وقت ارائه کند.

اگر کولر گازی نو خریداری کرده اید و نیاز به نصب کولر گازی ایوولی در شهریار دارید.

اگر کولر گازی شما خراب شده است و نیاز به تعمیر کولر گازی ایوولی در شهریار دارید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند. سرویسکاران و نصابان ما خدمات مورد نیاز شما را در محل شما و در اسرع وقت بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میدهند.

 

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

کولرگازی ایوولی یکی از معروف و معتبر ترین برندهای لوازم خانگی در ایتالیا است که در سبد محصولات خود انواع اسپلیت های دوتیکه ، ایستاده و پنجره ای و داکت اسپلیت و VRF وجود دارد. خوشبختانه کیفیت و قیمت قابل قبول و مطلوب محصولات این برند موجب نفوذ به بازار های جهانی از جمله ایران شده است. محصولات ایوولی با توجه به نوع آب و هوای کشورمان به خصوص هوای شهر تهران یکی ازگزینه های پرطرفدار سیستم سرمایشی شده و این کارخانه سهم قابل توجهی از محصولات خود را برای عرضه در خاورمیانه و ایران در نظر گرفته است.

شرکت اریاتهویه ار سال 1393 با شروع وود این برند به کشور ،  خدمات خود درحوضه سرویس به خریداران محترم محصولات ایوولی را آغاز نموده است.

محصولات برودتی ایوولی با 2 نوع گاز R22a و R410a به فروش میرسند که نوع دوم آن با توجه به سازگار بودن با محیط زیست و راندمان بالاتر مرسوم تر می باشد.

غالب اسپلیت های ایوولی دارای شیربرقی چهارطرفه هستند که موجب تولید سیستم سرمایش و گرمایش در اسپلیت می شوند.همچنین برد های کنترل این محصولات دارای پورت WIFi بوده و توانایی کنترل دستگاه از طریق تلفن همراه یکی از ویژگی های نوآورانه ی این محصولات می باشد.

فیلتر تصفیه ی هوای نانو ، عملکرد خودکار ، تایمر و زمانبندی سیستم مدیریت خواب ، سیستم مدیریت مصرف برق و سنسورهای محیطی و پایپ اواپراتور از دیگر ویژگی کولرهای گازی ایوولی هستند.

شرکت آریاتهویه واردکننده و عرضه کننده قطعات محصولات ایوولی با داشتن بیش از 30 شعبه فعال خرید محصولات را برای مشتریان خود آسان نموده.

همچنین تمامی سرویسکاران این مرکز، دوره های تخصصی عیب یابی و تعمیر کولرهای گازی ایوولی را سپری نموده و در کمترین زمان سرمایش و گرمایش دستگاه را برای شما مشتریان محترم به ارمغان می آورند.  

استفاده از قطعات یدکی اصلی و باکیفیت:

درصورتی که کولر گازی شما نیاز به تعویض قطعه پیدا کند ما جهت جایگزین کردن قطعه جدید با قطعه معیوب ، از قطعات یدکی اصلی و با کیفیت بالا استفاده خواهیم کرد تا علاوه بر افزایش عمر کولر گازی ، در کاهش مقدار مصرف برق کولر تاثیر گذار باشد.

تعمیر کولر گازی ال جی در اسلامشهر

خازن کولر گازی:

در تصویر بالا انواع خازن کولر گازی را مشاهده میفرمایید که وظیفه استارت زدن به کمپرسور کولر گازی را بر عهده دارد. در صورت خرابی این قطعه ، کولر گازی روشن میشود اما باد خنک نخواهد داد و اگر دستگاه بدون تعویض خازن ،  چندین بار روشن شود باعث سوختن کمپرسور خواهد شد.

پس نکته خیلی مهمی که باید توجه داشته باشید این است در صورتی که کولر گازی باد خنک نداد به هیچ وجه آن را روشن نفرمایید و با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید.

 

درصورتی که مقدار گاز کولر گازی کاهش پیدا کرده باشد علاوه بر کم شدن مقدار خنکی دستگاه ، باعث افزایش مقدار مصرف برق و آسیب دیدن کمپرسور نیز خواهد شد لذا همکاران ما جهت شارژ گاز کولر گازی ، همیشه از بهترین نوع گاز و گازهایی که درصد خالصی بالایی دارند جهت شارژ گاز استفاده میکنند تا علاوه بر کاهش مقدار مصرف برق ، مقدار خنکی دستگاه نیز افزایش یابد.

 

شارژ گاز کولر گازی ال جی در اسلامشهر

 

انواع کولر گازی در بازار ایران:

کولر گازی های ایوولی در بازار در دو نوع شرکتی و بانه ای به فروش میرسند. شرکت آریا تهویه بعنوان نمایندگی کولر گازی ایوولی در شهریار از نوع شرکتی آماده است تمامی خدمات پس از فروش کولر گازی ایوولی در شهریار را ارائه نماید.

این شرکت خدمات تعمیرات و نصب کولر گازی ایوولی در شهریار را برای تمامی کولرهای شرکتی و بانه ای انجام میدهد 

 

خدماتی که شرکت آریا تهویه ارائه میدهد عبارتند از:

تعمیر کولر گازی ایوولی در شهریار 

نصب کولر گازی ایوولی در شهریار 

سرویس کولر گازی ایوولی در شهریار 

جابجایی کولر گازی ایوولی در شهریار 

شارژ گاز کولر گازی ایوولی در شهریار 

و ........

 

نصب کولر گازی ایوولی در شهریار 

اگر قصد نصب کولر گازی یا قصد جابجایی کولر گازی زانتی را دارید توجه داشته باشید که مرحله نصب از اهمیت بالایی برخوردار است و درصورتی که کولر گازی بصورت استاندارد نصب نگردد مقدار مصرف برق آن افزایش یافته و در مدت زمان اندکی نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد لذا پیشنهاد میشود هنگام نصب کولر گازی ، سعی گردد از افراد و نصاب های متخصص و با تجربه بهره ببرید.

 

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

تلفن ثابت رایگان : 91302615-021

  • گروه مهندسی آریا تهویه آریا تهویه

نظرات  (۱)

  • گروه مهندسی آریا تهویه آریا تهویه
  • aryatahvieh.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی